Honor 3C 8 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honor 3C 8 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

WimGLD 05-01-2015

De Honor C3 is een zeer goed toestel voor zijn prijs.
Foto’s kwaliteit is goed in normale licht omstandig heden.
Bij minderlicht zonder flits ontstaat er wel wat ruis.
Maar voor een smartphone is de kwaliteit zeer goed te noemen.
Muziek luisteren is van goede kwaliteit, zuiver en mooi geluid.
Het scherm is zeer helder en scherp, zelfs in de zon goed.
Wifi ontvangst is goed in huis, pikt snel het signaal op en houd het signaal lang vast.
Bluetooth verbinding met los toetsenboord en een externe speaker was snel en eenvoudig geregeld.
Verbinding in de auto met Bluetooth was ook snel gemaakt.
Werken met de Honor C3 is fijn, menu’s werken soepel.
Twee simkaarten is extra luxe en de 2 GB werk geheugen vindt je niet snel in deze prijsklasse.
Ik heb wel een hoesje besteld omdat het scherm kras gevoelig is.
Batterij gaat bij normaal gebruik lang mee, langer dan verwacht.
Het is een toestel dat makkelijk in de hand ligt en modern aan doet.
Is ligt van gewicht en voelt strak aan.
De menu knoppen zitten aan een zijde en dat is handig.
De bel/spreek kwaliteit is goed en ook het ontvangst signaal van 3g is beter dan bij mijn vorige Sony toestel.
Dus, wat mij betreft, ik kan hem zeker aanraden.
Echt waar voor je geld!

jasper gerritsen 04-01-2015

Ik zei dat het geluid prima was maar niet bijzonder. Ik keek vd week een docu over de eagles op netflix en dan moet ik toch wel zeggen dat het geluid geweldig is en ook heel hard gaat en dan nog mooi blijft

jasper gerritsen 17-12-2014

Gekocht omdat mijn oude HTC echt zooo traag werd en ik gewoon een nieuwe MOEST hebben.
Vanwege de zeer goede specificaties en de prijs gekocht. Ben tot nu toe zeer tevreden. Het scherm is super helder en scherp. De camera is ook goed ben ik achter gekomen toen ik gemaakte foto's ging vergelijken op werk met telefoons van collega's.

De telefoon is vrij licht wat ik niet per se fijner vind maar voelt prima aan. Voor internetten en filmpjes kijken is het formaat ook perfect omdat je een wat groter telefoon scherm hebt. Het geluid is prima en met name bij bijvoorbeeld film trailers waarbij het geluid vaak wat harder is hoor je hoe goed het eigenlijk is en dat het nog zo helder blijft. Het grootste pluspunt vind ik eigenlijk nog de snelheid. Hij is ontzettend snel en met name vind ik zeer plezierig.

Hij heeft ook allerlei leuke snufjes zoals een handschoen modus en interface die je kunt veranderen zodat je voor verschillende type gebruikers je favoriete menu opzet kan kiezen. Ik raad hem vanaf nu ook aan iedereen aan die een nieuwe telefoon wil kopen mede vanwege de super lage prijs voor wat je ervoor krijgt. Ik kan alleen nog niet zoveel zeggen over de duurzaamheid omdat de telefoon er pas is sinds oktober 2014